loading...
سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Mehdi بازدید : 1843 1391/10/21 نظرات (21)

سایت تفریحی 98 ناز

 

به دلیل استقبال بسیار زیاد شما عزیزان از قالب سایت دانلودها تصمیم گرفتیم که معدود اشکالات قالب قبلی را برطرف کنیم و همچنین با افزودن امکانات جدید به قالب که در ادامه مطلب میتوانید آنها را مشاهده کنید شما را در داشتن یک وبلاگ بسیار حرفه ای کمک کنیم . قالب سایت دانلودها که در واقع از قالب سایت دانلودها طرح برداری شده یک قالب کاملا حرفه ای است.قطعا داشتن یک قالب زیبا و پیشرفته به شما در ایجاد و مدیریت یک وبلاگ حرفه ای کمک میکند.   

میتوانیم بگوییم قالبی که هم اکنون برو روی سایت قرار گرفته کاملترین و بی تقص ترین قالبی است که از قالب سایت دانلودها طرح برداری شده.کافی است با یک جستجوی ساده دیگر قالب هایی را که با این عنوان وجود دارد را مشاهده کنید.

قالب سایت دانلودها، یک قالب زیبا و حرفه ای بوده و از سرعت بارگزاری بالایی برخوردار است و مناسب برای تمامی وبلاگ ها به خصوص وبلاگ هایی که با موضوع دانلود می باشند است. 

Mehdi بازدید : 182 1391/10/21 نظرات (0)
RapidTyping آموزش افزایش سرعت تایپ کردن توسط RapidTyping 4.4 Final (قابل حمل)

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

Mehdi بازدید : 157 1391/10/21 نظرات (1)
Nod323 نسخه نهايي آنتي ويروس محبوب NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final برای ویندوز 32 و 64 بیتی

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final |

(دانلود برای ویندوز های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت مجزا)

 امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

Mehdi بازدید : 160 1391/10/21 نظرات (0)
pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2.7

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۷ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت گیگابایت دانلود دریافت نمایید.
Mehdi بازدید : 568 1391/10/21 نظرات (0)

با گذر زمان و پیشرفت های سریع تکنولوژی در جهان، تلفن های هوشمند هر روز بیش از گذشته خود را به زندگی روزمره انسان ها گره زده و با حذف بسیاری از ابزارهای جانبی که تاکنون استفاده می کردیم، انجام امور مختلف را آسانتر کرده و در عین حال ما را به خود وابسته تر می نمایند.

خودرو ها و تلفن هاي هوشمند هر دو به صورتي کاملا جداگانه زندگي ما را متحول کرده اند.

خودرو ها رفت و امد و حمل و نقل را براي ما آسان کرده اند و تلفن هاي هوشمند هم دسترسي به رايانه ها را در هر مکاني براي ما فراهم کرده است.

اما برنامه ي Viper SmartStart هر دوي اين وسايل جادويي را به هم پيوند داده است.

Mehdi بازدید : 195 1391/10/21 نظرات (0)

دانلود Windows 8 for Android v1.4 - شبیه سازی ویندوز۸دانلود Windows 8 for Android v1.4 - شبیه سازی ویندوز۸

windows 8 for Android به شما این امکان را می دهد که گوشی اندرویدی خود را به یک رایانه جدید تبدیل کنید و محیط ویندوز ۸ را بر روی گوشی خود شبیه سازی نمایید. شما می توانید قسمت های مختلفی را برای دسترسی به نرم افزار های مورد علاقه بر روی هوم اسکرین خود ایجاد نمایید و به نرم افزار هایی مانند مرورگر، تماس، اس ام اس، ایمیل و … دسترسی مستقیم داشته باشید.

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 791
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7277
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,811
  • بازدید ماه : 4,489
  • بازدید سال : 30,291
  • بازدید کلی : 1,150,360
  • کدهای اختصاصی