loading...
سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Mehdi بازدید : 237 1391/12/04 نظرات (0)

YouTube Downloader

امروزه سایت های انتشار ویدیوی آنلاین طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و روز به روز بر تعداد کاربران آنها افزوده می شود . اگر شما نیز جزو این دسته باشید حتما تا به حال ویدیو های بسیاری نظر شما را به خود جلب کرده است و خواسته اید تا آنها را دانلود کنید اما بیشتر سایت های ویدیوی آنلاین با استفاده از پلیر های فلش اقدام به پخش فیلم ها می کنند که امکان دانلود مستقیم فیلم ها وجود نخواهد داشت .YouTube Downloader نام یکی از نرم افزارهایی است که به شما در دانلود کردن فیلم های FLV کمک خواهد نمود و می توانید به سادگی و تنها با یک کلیک ویدیو های مورد نظرتان را دانلود کنید .

Mehdi بازدید : 251 1391/12/03 نظرات (0)

 

دانلود رایگان مجموعه عظیم آموزش زبان انگلیسی English Today

.:: برای اولین بار در ایران *** تقدیم به تمام ایرانیان ::.

.:: نسخه فشرده شده و کامل مجموعه آموزش زبان انگلیسی در 5 دی وی دی فقط با حجم 17 گیگابایت به همراه زیر نویس انگلیسی کاملا هماهنگ ::.

انگیسی امروز یک محصول نو و ابتکاری جهت یادگیری زبان انگلیسی است و به نحوی طراحی شده که امکان استفاده از حداکثر مزایای فرمت DVD، را فراهم می کند و بر اساس نیازهای مشتریان هدف، طراحی شده است.
این محصول تنها یک فرم پیشرفته تر از ویدئو کاست و سی دی رام ها نیست بلکه یک محصول کاملا جدید است. یک نگرش و روش کاملا نوین را ارائه داده است: به جای درسهای تصویری معمولی، یک معلم دانشجو ها را از طریق روایت سری داستان ها در شرایط کمدی راهنمایی می کند.
همچنین یک سری تمرینات تعاملی وجود دارد که از طریق آن شخص می تواند آنچه را که یاد گرفته تمرین نماید. همه این امکانات در یک محصول مولتی مدیا (چند رسانه ای) و با صرفه اقتصادی.

Mehdi بازدید : 1075 1391/12/03 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و استراتژیک جنگ های صلیبی Stronghold 3

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

بازی جدید Stronghold 3 که توسط کمپانی FireFly Studios ساخته شده و SouthPeak Games منتشر شده است دارای سبک استراتژیک می باشد و ششمین نسخه از سری بازی های Stronghold می باشد، که گیمرهای حرفه ای با آن آشنایی دارند که اولین نسخه آن در سال 2001 منتشر شد. The Wolf که در نسخه های پیشین نیز حضور داشت و کاراکتر اول داستان این سری بازی ها می باشد در این نسخه نیز پس از از دست دادن پادشاهی خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد که قصد دارد تا جایگاه واقعی خود در قلمرو پادشاهی را باز یابد. در بازی حق انتخاب با گیمر می باشد و می توانید تعیین کنید که ظالم باشید یا یک فداکار. در بازی سیاست و استراتژیک در نبرد اولین حرف را می زند، به طور مثال می توانید حیوانات مریض را راهی قلمرو دشمن کرده و باعث سرایت مریضی به آنها شده و دشمنان را از پای درآورید. می توانید غذاهای فاسد یا سمی را نیز همراه آذوقه برای آنها ارسال کنید تا با خوردن، ارتش دشمن مسموم شده و در جنگ برتریت داشته باشید، هم چنین از روش های صلح جویانه نیز می توانید استفاده کنید.

Mehdi بازدید : 326 1391/12/03 نظرات (0)

 

http://images.wikia.com/saintsrow/images/2/2e/Saints-Row-3_IMAGE_1299169413-000.jpg

 

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Mehdi بازدید : 291 1391/12/02 نظرات (0)

  اجراهای حسن ریوندی

امروز کار بسیار جدید و شادی رو از هنرمند عزیز حسن ریوندی برایتان انتخاب کردیم که جزوء آیتم های جدید سال 91 و بسیار شاد است . کاری از علیرضا روزگار

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 791
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7277
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,745
  • بازدید ماه : 4,423
  • بازدید سال : 30,225
  • بازدید کلی : 1,150,294
  • کدهای اختصاصی