loading...
سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Mehdi بازدید : 254 1391/10/27 نظرات (0)

Desktop Icon Toy چیدمان زیبای آیکون های دسکتاپ Desktop Icon Toy 4.7

Desktop Icon Toy نرم افزار بسیار کاربردی است و برای کاربرانی که نیاز به تنوع در دسکتاپ دارند طراحی شده است. هدف اصلی این نرم افزار حفظ چینش های انجام شده برای آیکون های دسکتاپ است. توسط این نرم افزار میتوان چیدمان های جدید و زیبایی را به دسکتاپ داد و افکت های بصری جدیدی را برای آیکون ها خلق کرد. یکی از افکت های جالبی که در این نرم افزار ایجاد شده است ، چیدمان آیکون های درون دسکتاپ براساس ساعت است. به این ترتیب آیکون ها به صورت ساعت عقربه دار (آنالوگ) در می آیند و با تغییر دقیقه و ساعت ، چیدمان آنها نیز عوض می شود و به این صورت تنوع و زیبای خلق میکند. چیدمان های دیگر Desktop Icon Toy شامل : انواع قلب ، انواع اشکال هندسی ، انواع ستاره ، چینش های به سمت راست ، بالا پایین و چپ. همچنین نرم افزار دارای قابلیت هایی نظیر پنهان شدن تمامی آیکون های دسکتاپ و ظاهر شدن تمامی آنها با یک کلیک و سازگاری با انواع رزولوشن ها و حفظ چیدمان در صورت تغییر رزولوشن را نیز دارا می باشد. 

Mehdi بازدید : 189 1391/10/27 نظرات (0)

TeraCopy افزایش سرعت کپی کردن فایل ها با TeraCopy 2.22

TeraCopy نرم افزاری کم حجم و مفید بوده که جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایلهای شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر می باشد . همچنین میتوانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همانجا ادامه دهید.این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است.همچنین میتواند از ارورهای رایج در هنگام کپی نیز جلوگیری نماید و مشکل را برطرف کند.

Mehdi بازدید : 1825 1391/10/26 نظرات (0)

TS3Generations cover small دانلود بازی The Sims 3 Generations

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

سری بازی های The Sims همچنان راه خودشان را ادامه می دهند و بازیکنان مختلف نیز کنترل زندگی انسان های این بازی کامپیوتری را بدست می گیرند و با آن ها ارتباط برقرار می کنند. بازیکنان، همیشه در کنار این شخصیت های مجازی هستند و با آن ها در همه مراحل مانند کار، روابط اجتماعی و… همراه هستند. در چهارمین نسخه اضافه شونده بازی The Sims 3 اینبار شاهد عنوان دیگری به نام The Sims 3: Generations هستیم که قسمت های جدیدی را برای طرفداران این سری از بازی ها به همراه آورده است. این نسخه، بیشتر تمرکز خودش را روی دوران نوجوانی گذاشته و شما بیشتر با شرایط این دوره سنی در این بازی روبرو خواهید شد.
به تازگی هم EA دوباره این بازی را به نمایش درآورده تا خیلی ها بتوانند با قسمت های جدید این بازی آشنا شوند. همانطور که اشاره کردیم، در این بازی شما میزبان نوجوانان هستید و دنیای آن ها را تجربه خواهید کرد. دنیایی که شخصیت های آن تجربه های زیادی را برای اولین بار بدست می آورند. در این بازی، شوخی های زیادی قرار گرفته که اکثر افراد نوجوان آن ها را انجام می دهند. تله های جالب برای کسانی که سرزده به خانه شما می آیند یا برخی از اعضای خانواده، بازی را بسیار جالب کرده اند. به طور مثال این شوخی ها می تواند شامل گذاشتن اسم های خنده دار روی افراد مختلف باشد. می توانید با تخم مرغ خانه را به گند بکشید یا از تله جالبی که خود سازندگان آن را Planting a Flaming Bag می نامند، استفاده کنید که شامل کارهای مختلفی مانند خراب کردن دستشویی، رنگ کردن پوست افرد دیگر و حمام کردن با آب رنگی می شود.

Mehdi بازدید : 178 1391/10/26 نظرات (0)

sims مجموعه ۱۰ بازی سیمز برای موبایل   The Sims EA Mobile Collection

مجموعه ای از پک کامل بازی Sims را امروز در دانلودها آماده نموده ایم. این مجموعه شامل ۱۰ بازی بصورت جاوا می باشد که تمام این بازی ها توسط شرکت بازی سازی EA تولید شده است .این بازی ها در رزولشن های مختلف بوده و برخی از آنها نیز بصورت اتوماتیک رزولشن را تنظیم میکنند… طرفداران بازی زیبای Sims می توانند هم اکنون این مجموعه را دانلود کنند تا همیشه بازی محبوبشان را در نزد خود داشته باشند!

Mehdi بازدید : 255 1391/10/23 نظرات (0)

دانلود ooVoo v3.5.3.21 - نرم افزار مسنجر حرفه ای برای چت صوتی و تصویری

از آنجایی که امروزه ارتباط اینترنتی بسیار رایج شده است افراد زیادی از مسنجرها برای برقراری ارتباطات نوشتاری، صوتی و یا ویدیویی استفاده می کنند. ooVoo نیز در واقع نوعی مسنجر است که به وسیله آن قادر به برقراری ویدئو چت (ارسال پغام های تصویری)، تماس های تلفنی و یا گفتگوهای متنی خواهید بود. در واقع این برنامه یک مسنجر حرفه ای مانند یاهو مسنجر یا اسکایپ است که تمرکز اصلی آن بر روی ویدئو چت و تماس های تلفنی است. یکی از ویژگی های قابل ذکر این مسنجر که بسیار مفید نیز می باشد، امکان برقراری کنفراس صوتی تصویری بین کاربر مختلف است که ممکن است هرکدام در نقطه متفاوتی از جهان باشند، علاوه بر این هریک از افراد آنلاین حاضر در کنفرانس می توانند فایلی را به اشتراک گذاشته تا بقیه نیز از آن استفاده نمایند.

Mehdi بازدید : 166 1391/10/23 نظرات (0)

دانلود Skype v6.0.0.120 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

Mehdi بازدید : 388 1391/10/23 نظرات (0)

|| با لینک مستقیم و کیفیت عالی DVDRip و حجم ۹۳۰ مگابایت ||


 

کارگردان : بهروز افخمی ، رخشان بنی اعتماد ، جعفر پناهی ، کمال تبریزی ، سیف اله داد ، مجتبی راعی ، نورالدین زرین کلک ، خسرو سینایی ، بهمن فرمان آرا ، عباس کیا رستمی ، مجید مجیدی ، داریوش مهرجویی ، رضا میر کریمی ، محمد رضا هنرمند

موضوع : اجتماعی

مدت : ۱۱۷ دقیقه

سال تولید : ۱۳۸۶

نوع فیلم : سینمایی

بازیگران : رضا کیانیان ، لیلا اوتادی و …

خلاصه فیلم: فرش ایرانی مجموعه ۱۵ فیلم کوتاه از کارگردانان مختلف است. هر یک از این کارگردان‌ها قالی ایرانی را از دیدگاه خود بیان کرده‌است…

Mehdi بازدید : 473 1391/10/23 نظرات (0)

call of duty black ops 2 موسیقی متن بازی Call Of Duty : Black OPS 2

 

موسیقی متن یا Soundtrack بازی محبوب  Call Of Duty : Black OPS 2 را دانلودها با کیفیت بسیار عالی ۳۲۰kbps به صورت کامل جمع آوری ارائه کرده است. این موسیقی متن به صورت کامل و برای تمامی قسمت هایی از بازی است که دارای موسیقی بوده اند و موسیقی های تم نیز مهیا هستند. این موسیقی ها به صورت اورجینال بوده و ضبط شده از روی بازی نیستند و کاملا استدیویی می باشند. موسیقی این بازی توسط دو آهنگساز به نام های  Jack Wall و Trent Reznor ساخته شده است. لیست موسیقی های درون این مجموعه در ادامه مطلب آمده است.

Mehdi بازدید : 131 1391/10/23 نظرات (0)

Orange Puzzle بازی فارسی و بسیار جذاب پازل نارنجی   Orange Puzzle 2.5

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد.

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 791
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7277
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,752
  • بازدید ماه : 4,430
  • بازدید سال : 30,232
  • بازدید کلی : 1,150,301
  • کدهای اختصاصی