loading...
سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Mehdi بازدید : 167 1391/11/11 نظرات (0)
سال 92

سال ۱۳۹۲ شمسی سال مار میباشد و سال تحویل امسال روز چهارشنبه ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه می باشد.

ساعت تحویل سال ۹۲ و طالع بینی سال مار

با توجه به اینکه امسال سال مار است مشخصات متولدین این ماه را برای شما در این پست قرار داده ایم…. تخست باید بدانیم مار نماد چیست؟ مار یا همان افعی ، در افسانه های مردم مغرب زمین چهره ای منفی است .

Mehdi بازدید : 219 1391/11/08 نظرات (0)

WIN8 سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

Mehdi بازدید : 256 1391/11/07 نظرات (0)

دانلود کرک ویندوز 8 هشت   فعال ساز ویندوز 8

دانلود کرک ویندوز ۸

 

همیشه ویندوزهای مایکروسافت نیاز به کرک ها و فعال سازهایی برای استفاده دارند. همین طور ویندوز ۸ ، ویندوز جدید مایکروسافت دارای مدت تست ۳۰ روزه می باشد. هنوز کرک همیشگی برای فعال سازی ویندوز هشت ارائه نشده است، ولی شما می توانید آخرین کرک ویندوز ۸ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

کرک جدید ویندوز ۸ در تاریخ ۶ بهمن ۹۱ اضافه شد …

Mehdi بازدید : 484 1391/11/03 نظرات (0)

Korg Legacy Collection Digital Edition لذت کار با ارگ های حرفه ای با Korg Legacy Collection Digital Edition v1.32

Korg Legacy Collection Digital Edition نام نرم افزاری است که در واقع به بالاترین سطح شبیه سازی دستگاه های صوتی دیجیتالی دست یافته و با محیط کاملا حرفه ای که تولید کنندگان با الهام از محیط بیرونی شبیه سازی نموده اند کار بسیاری از سازندگان موسیقی را بسیار آسان نموده است . این استودیو مجازی با همکاری ایستگاه مطالعات  پیشرفته و برداری اصوات به ضمیمه اتصال مستقیم به دستگاه های  خروجی مانند ارگ های دیجیتالی و دستگاه های میکسر های صوتی و آمپلی فایر ها سازندگان را هرچه بیشتر به دنیای پیشرفته صوتی نزدیک نموده است و با امکانات بسیار ساده ، محیطی حرفه ای را برای آن ها فراهم نموده است . این نرم افزار به سادگی با دستگاه های کارت صوتی مختلف همگام می گردد و می توان لایه های صوتی ورودی و خروجی را  برای ویرایش و ایفای تغییرات توسط این برنامه آماده نمود . از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه می توان بهره مندی از پلاگین های صوتی و افکت های جذاب ، هم خوانی کامل با المان های صوتی ، تنظیم دستی Rate اصوات و … می توان نام برد .

Mehdi بازدید : 247 1391/11/03 نظرات (0)

# نسخه دو زبانه دوبله فارسی و زبان اصلی با کیفیت بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p جایگزین شد #

 

زامبزیا   Zambezia (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 

» نام: زامبزیا – Zambezia
» سال تولید: ۲۰۱۲
» کارگردان: Wayne Thornley
» شرکت تولید کننده: Cinema Management Group, The Department of Trade and Industry of South Africa, The National Film and Video Foundation of SA
» کشور تولید کننده: آفریقای جنوبی
» زمان: ۸۳ دقیقه
» زبان: دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 1080p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: «زامبزیا» (به انگلیسی: Zambezia) نام یک فیلم پویانمایی به کارگردانی (به انگلیسی: Wayne Thornley) و محصول کشور آفریقای جنوبی می‌باشد. داستان انیمیشن در محلی سرسبز و زیبا به نام «زامبزیا» رخ می‌دهد. جایی که پرندگان با شادی و دوستی در کنار هم زندگی می‌کنند. روزی از روزها «کای» که شاهینی شجاع و ساده است و همراه با پدرش زندگی می‌کند، برای پیدا کردن اصالت خود به این شهر سفر می‌کند و در این میان با دوستان جدیدی آشنا می‌شود و ماجراهای جالبی برای او رخ می‌دهد…

 

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 791
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7277
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,783
  • بازدید ماه : 4,461
  • بازدید سال : 30,263
  • بازدید کلی : 1,150,332
  • کدهای اختصاصی