loading...
سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Mehdi بازدید : 207 1391/12/26 نظرات (0)

تصویر

مقدمه

بهترین موقع برای پرورش قارچ در خانه بین ماههای مهر تا آذر است ولی چنانچه امکانات تهویه هوا و متعادل نمودن درجه حرارت محیط محل پرورش وجود داشته باشد می‌توان قارچ را در ماههای دیگر سال تعمیم داد. بطور کلی طرز پرورش قارچ مخصوص به خود آن است و می‌توان آن را در محیط تاریک پرورش داد و به جز نور مستقیم آفتاب ، هر مقدار نور را تحمل می‌کند. در هر صورت در محل پرورش قارچ علاوه بر آنکه ، بایستی تهویه هوا به خوبی انجام گیرد، درجه هوای محیط پرورش نیز باید بین 15 - 10 درجه نگهداری شود. علاوه بر این محل پرورش بایستی کاملا تمیز ، قابل شستشو و فاقد درز یا محلی برای پرورش باکتریها ، حشرات و قارچهای مضر باشد. 


Mehdi بازدید : 1097 1391/12/25 نظرات (0)

 عکس   آموزش بند انداختن صورت

چطور صورتم را خودم بند بیندازم؟

 شاید خیلی وقتها برای یک اصلاح ساده صورت مجبور شوید مدت زمان طولانی را در سالنهای آرایش   که البته اگر خودتان یاد بگیرید کمتر وقت شما را بگیرد اختصاص دهید، با سه روش ساده که در اینجا به شما ارائه می شود می توانید خودتان به راحتی این کار را در منزل انجام دهید…
 چیزهایی که لازم دارید یک دوک نخ مخصوص اصلاح، مقداری الکل، پنبه ی تمیز و یک هد بند یا تل پهن جهت جمع شدن کامل موها در اطراف صورت می باشد.
 بهتر آن است برای شروع تمرین و یادگیری ابتدا این کار را روی پاها انجام دهید.
Mehdi بازدید : 285 1391/12/25 نظرات (1)

www.ebhamlinks.com | آموزش آرایش مو برای مهمانی

 

آیا به آرایشگاه می ‌روید و کلی پول را فدای آرایش موهای ‌تان می ‌کنید، یا با بابلیس، موهای ‌تان را فر می ‌دهید و یا باد داغ سشوار را برای صاف کردن موهای ‌تان انتخاب می ‌کنید؟خلاصه، اگر زیاد با این دو وسیله داغ یعنی بابلیس و سشوار، سر و کار دارید، توصیه می ‌کنیم نکات ایمنی مربوط به آن ها را هم بدانید.امروزه بیگودی ‌های الکتریکی، رایج‌ ترین وسیله فر کردن مو هستند. بابلیس جدیدترین نوع بیگودی‌ های الکتریکی است و میله پلاستیکی بلند و قابل انعطافی است که مو را دور آن می ‌پیچند.

Mehdi بازدید : 227 1391/12/25 نظرات (0)
روشهای مفید برای افزایش قد بصورت طبیعی
در این مقاله سعی بر این بوده که به کلیه سوال های شما درمورد قد و افزایش قد انسان پاسخ دهیم. برای این منظور به توضیح عواملی که بر رشد قد انسان تاثیر دارند پرداخته ایم. شاید سوال خیلی از شما باشد که چطور می توان رشد را در بدن تحریک کرد. خیلی ها به دنبال راه هایی برای بلندتر کردن قدشان هستند. در اینجا اطلاعات لازم را برایتان گرد آورده ایم.
یکی از دغدغه های خیلی افراد امکان رشد قد پس از بلوغ است. خوب البته پوشیدن کفش های پاشنه بلند یکی از این راه هاست اما تکنیک های مُد خاصی وجود دارد که اگر درست رعایت شوند به بلندتر دیده شدن قد کمک می کنند.
Mehdi بازدید : 532 1391/12/25 نظرات (0)
تصویر آموزش دفاع شخصی حرفه ای بانوان

در اين مجموعه فنونی آموزش داده ميشود كه بدون داشتن قدرت بدني زياد مي توانيد طرف را مغلوب خود كنيد .این مجموعه احتیاج به هیچ نوع قدرت بدنی ندارد بلکه شما با نقاط ضعف بدن کارکرده و ضربه وارد می کنید.


Mehdi بازدید : 250 1391/12/25 نظرات (0)
داونلود مقاله آموزش جامع و کامل ویندوز 8
ویندوز 8 گزینه های متعددی هنگام ورود به سیستم دارد. می توانید یک حساب محلی در کامپیوتر خود ایجاد کنید، یا اگر مایلید تا کاربری سیستم عامل خود را بالا ببرید پیشنهاد می شود یک حساب در سایت مایکروسافت ایجاد نمایید. بدین ترتیب می توانید به راحتی اطلاعات و تاریخچه اینترنت اکسپلورر خود را همگام سازی کنید.از این پس فرقی نمی کند که بر روی چه سیستمی کار می کنید، کافی است به حساب کاربری خود وراد شوید تا همه تنظیمات شامل داده های فردی ، دفترچه آدرس ، سایر حساب های کاربری چون فیس بوک ، توییتر ، پست الکترونیکی و مسنجر همگی برای شما همگامسازی شده و در اختیارتان قرار بگیرد . به نظرتان این ویژگی فوق العاده نیست؟در ویندوز 8 ، در حالی که سیستم را قفل کرده اید، باز هم نمایشگر بی کار نمانده و اطلاعاتی چیرامون برنامههای کاربری ، ایمیل های خوانده نشده و تاریخ و تقویم روز را در کنار ساعت ، میزان شارژ باتری و برد آنتن بی سیم نمایش می دهد.بریا فروشگاه ویندوز نیز قابلیت همگام سازی را در نظر گرفته اند، از آن گذشته می توانید فایل های مورد نیاز خود را در حساب SkyDrive ریخته و آنها زا نیز به سادگی بر روی هر دستگاهی همگام سازی کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تا برای انجام امور شخصی حتما بر روی یک سیستم خاص تمرکز کنید و از هر جایی و هر سیستمی می توانید کارهای خود را به سادگی مدیریت نمایید.
Mehdi بازدید : 209 1391/12/25 نظرات (0)

آموزش تزئین سفره هفت سین

تزئین ظروف سفره هفت سین راه های مختلفی دارد..که یكی از ساده ترین راه ها، استفاده از رنگ ویترای برای نقاشی بر روی ظروف است؛ ۶ عدد ظرف پایه دارشیشه ای را خوب بشویید و خوب خشك كنید. با استفاده از تیوپ های رنگ ویترای طرح مورد نظرتان را روی ظرف های پایه دار بكشید و به دلخواه رنگ آمیزی كنید.


Mehdi بازدید : 254 1391/12/25 نظرات (0)

در بدنسازی علاوه بر علم مورد نیاز برای این رشته باید به جنبه تکنیکی و اصول طبی نیز توجه کرد مسئله ای که شاید در صورت عدم رعایت اصول تکنیکی باعث مشکلاتی در آینده شود. از این رو فروشگاه جوان امروز این آموزش بدنسازی را در چندین ساعت فیلم آموزشی و دوبله فارسی به شما پیشنهاد می کند که علاوه بر آموزش کامل بدنسازی ، آموزش های طبی این رشته را نیز فرا بگیرید. 


Mehdi بازدید : 237 1391/12/25 نظرات (0)

آسان ترین راه های لاغر شدن  مشتک

لاغر کردن از جمله سخت ترین و مشکل ترین کارها برای افراد چاق است و کمتر کسی است که بتواند از پس سختی های آن برآید و وزنش را کاهش دهد.

این روزها جمعیت افراد چاق در دنیا رو به افزایش است و به علت سخت بودن روش های لاغر کردن بسیاری از مردم به دنبال کم کردن وزنشان نمی روند. در این مطلب اما روش هایی را برای شما آماده کرده ایم که بتوانید به کمک آن به راحت ترین شکل ممکن وزنتان را کاهش دهید و از شر غول چاقی رهایی پیدا کنید.

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 791
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7277
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,792
  • بازدید ماه : 4,470
  • بازدید سال : 30,272
  • بازدید کلی : 1,150,341
  • کدهای اختصاصی