loading...
سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Mehdi بازدید : 150 1391/10/23 نظرات (0)

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

Mehdi بازدید : 142 1391/10/23 نظرات (0)

 

Mozilla Firefox مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 18.0

 

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

Mehdi بازدید : 288 1391/10/23 نظرات (0)

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

اگر می خواهید متن موجود در پرونده های WORD و فایل های Text, XPS, HTML, WEB PAGE, PDF, RTF برای شما خوانده شود می توانید از این نرم افزار کمک بگیرید! نرم افزار TxtReaderXpress یک برنامه کوچک است که به راحتی می تواند کلماتی که بیان می کنید را بنویسد و یا  کلمات و حروف تایپ شده را برایتان بخواند. این نرم افزار قابل استفاده برای تمامی کاربران وافراد بوده و قادر است متن تایپ شده را به فایل های صوتی تبدیل کند. همچنین TxtReaderXpress شامل کلید هایی برای Web Browser, Pdf Browser, XPS Browser, Text Editor در محیط خود می باشد. از ویژگی ها ی این برنامه می توان به تشخیص گفتار، امکان بررسی و حرکت آسان بین پو شه ها و دسترسی به یک دیکشنری سریع را نام برد که می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی به شما در فرآیند یادگیری کمک کند.

Mehdi بازدید : 188 1391/10/23 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما ، میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.


بدین منظور:
1- از منوی Start وارد Control Panel شوید.
2- سپس وارد Network Connections شوید.
3- کانکشنی که با آن به اینترنت وصل میشوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزنید.
4- در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.
5- از قسمت پایین ، دکمه Settings را برگزنید.
6- در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید.
7- باز هم در پنجره جدید ، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید.
8- در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

اکنون در صورتی که در اینترنت باشید و کسی با شما تماس بگیرد ، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.

لازم به ذکر است که باید برای بهره گیری از این سرویس ، مودم شما از Voice پشتیبانی کند و اینکه سیستم های مخابراتی برخی از مناطق امکان این کار را ندارند. همان طور که ذکر شد خط شما نیز باید قابلیت پشت خطی داشته باشد

Mehdi بازدید : 267 1391/10/23 نظرات (0)

 windows-8-hot-commers-4

اگر شما هم نسخه آزمایشی ویندوز ۸ را بر روی سیستم خود نصب کرده و مانند کودکانی که تازه اسباب بازی جدیدشان را به دست گرفته‌اند می‌خواهید سر از تمام سوراخ سمبه‌های این یار جدید مایکروسافتی در آورید، در این مقاله با ما همراه شوید. ما قصد داریم همه تنظیمات را یک به یک عوض کنیم تا تغییرات را به چشم ببینید و از تازه‌های ویندوز ۸ باخبر شوید. در ادامه با ۲۰ ترفند کاربردی این سیستم عامل آشنا می‌شوید. حتی اگر هنوز ویندوز ۸ را برروی کامپیوتر خود نصب نکرده‌اید باز هم با خواندن این مقاله با قابلیت جدید و ترفندهای ویندوز ۸ آشنا خواهید شد. پس خواندن این مقالهٍ جذاب را از دست ندهید.

Mehdi بازدید : 140 1391/10/23 نظرات (0)

 

Google Earth Pro نرم افزاری است که با آمیختن تصاویر ماهواره ای ، نقشه ها و البته قدرت گوگل ، به شما کمک می کند تا سفری اعجاب انگیز به دنیای اطلاعات جغرافیایی داشت باشید . زمین را به تسخیر انگشتان دست خود در آورده و به هر نقطه ای که می خواهید تنها در چند ثانیه سفر کنید . به جستجوی مدارس ، پارک ها ، رستوران ها و هتل ها پرداخته و با قابلیت نمایش سه بعدی به گشت و گذار در ساختمان های مشهور مشغول شوید . همچنین شما می توانید در نرم افزار گوگل ارث مکان ها و علاقه مندی هایتان را ذخیره کرده تا در آینده بتوانید به سادگی به آنها دسترسی داشته باشید . اگر قصد سفر به مکانی بر روی کره زمین دارید که اطلاعات دقیق جغرافیایی درباره آن ندارید کافیست اسم محل را در بخش جستجو وارد کرده و خود را در کسری از ثانیه در آنجا ببینید . نمایش اطلاعات جاده ها ، استادیوم ها ، فرودگاه ها و .. از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار شگفت انگیز می باشد .

 

Mehdi بازدید : 186 1391/10/23 نظرات (0)

 

از وقتی با سیستم عامل ویندوز و پنجره‌های آن آشنا شدیم ؛ همواره سه دکمه‌ی کوچک در سمت راست بالای پنجره‌های ویندوز دیده‌ایم که برای بستن ، تغییر اندازه پنجره و کمینه کردن پنجره (Minimize) استفاده می‌شود.

اما خوب کاش چند دکمه‌ی دیگر نیز در کنار این دکمه‌ها وجود داشتند … مثل دکمه‌ای که کار Always on top را انجام دهد یا مثلا پنجره را به جای Minimize در کنار ساعت ویندوز و در بخش System Tray قرار دهد .

نرم افزار eXtraButtons یک ابزار کاربردی و کم حجم و کاملا رایگان است که دکمه‌های مفید دیگری را به دکمه‌های پنجره‌های ویندوز شما اضافه می‌کند.

eXtraButtons  با اضافه کردن 9 قابلیت  جالب دیگر به تمامی پنجره‌های ویندوزتان ، شما را به یکی دیگر از آرزوهای خود در ویندوز می‌رساند.

Mehdi بازدید : 183 1391/10/23 نظرات (0)

با نرم افزار فوق العاده جالب HourFace: 3D Aging Photo می توانید چهره تقریبی خود را در پیری ببینید. این نرم افزار از تکنولوژی و تکنیک های بسیار پیشرفته ای برخوردار است. HourFace امکانات دیری نیز دارد، از جمله ساختم یک آواتار ۳بعدی از تصویر چهره شما و مانند عکس بالا آوردن عکس واقعی شما و عکس پیری شما در کنار هم.

Mehdi بازدید : 329 1391/10/22 نظرات (0)
قابل اجرا بر روی گوشی های جاوا ، سیمبیان ، آندروید

برای این ساعت نرم افزار کاربردی و مفید بارکد خوان شبنم را برای گوشی های با سیستم عامل جاوا آماده ی دریافت قرار داده ایم. این نرم افزار در چند ورژن عرضه شده و قابل نصب و استفاده در اکثر گوشی های موبایل مانند جاوا ، آندروید و سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و ... می باشد و توسط آن می توانید از اصالت کالاها اطمینان پیدا کنید. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت گیگابایت دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 791
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7277
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,728
  • بازدید ماه : 4,406
  • بازدید سال : 30,208
  • بازدید کلی : 1,150,277
  • کدهای اختصاصی