loading...
سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Mehdi بازدید : 183 1392/01/19 نظرات (0)
دانلود Opera v12.15 x86/x64 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکسها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.

Mehdi بازدید : 147 1392/01/18 نظرات (0)

محل مراسم ختم عسل بدیعی تغییر کرد

او همچنین از رفتار هیأت امنای مسجد جامع شهرک غرب که اجازه برگزاری مراسم ختم عسل بدیعی (بازیگر سینما و تلویزیون) را به دلیل شلوغی احتمالی این مراسم نداده اند، به شدت انتقاد کرد.

رضا داودنژاد که همسر خواهر عسل بدیعی است، درباره این موضوع توضیح داد: به دلیل اینکه منزل آقای بدیعی و خانواده ما در حوالی شهرک غرب قرار دارد و حال مادر آن مرحوم نیز چندان مساعد نیست، قصد داشتیم مسجد محل مراسم ختم عسل بدیعی را کمی نزدیک تر به منزل انتخاب کنیم. به همین دلیل با صدا و سیما تماس گرفتیم و از آن ها خواستیم مراسم در جایی غیر از مسجد «بلال» برگزار شود که آن ها نیز این موضوع را پذیرفته و تاکید کردند که آن مسجد در صورت نیاز در اختیار ماست.

Mehdi بازدید : 227 1392/01/18 نظرات (1)

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 6 Trial

|Nod32 Smart Security Packages Trial Version|

ESET NOD32 6 Trial - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

Mehdi بازدید : 134 1392/01/18 نظرات (0)

Bitdefender دانلود ورژن نهایی BitDefender Anti Virus 2013 Build 16.26.0.1739

 بیت دیفندر یکی از بزرگترین شرکت های تولید نرم افزار های امنیتی می باشد و ما در این پست قصد داریم تا برای شما کاربران گرامی دانلودها آخرین ورژن از یکی از قدرتمند ترین محصولات این شرکت که از اولین نرم افزار های تولید شده توسط شرکت بیت دیفندر می باشد را معرفی نماییم و این نرم افزار BitDefender Anti Virus ورژن ۲۰۱۳ نسخه ی ۱۶٫۲۶٫۰٫۱۷۳۹ می باشد. بی شک امروزه در دنیای نا امن اینترنت محافظت از رایانه یکی از مهمترین اعمال برای هر شخصی می باشد زیرا کلاهبرداران و سود جویانی هستند که قصد سرقت اطلاعات یا هویت شما را برای انجام دادن اعمال پلید خود دارند و اما اگر شما نمی دانید که ناخواسته آلوده به این گونه ویروس ها و کرم ها شده اید ما برای رایانه ی شما نسخه جالبی را پیچیده ایم و این نسخه که سلامت رایانه شما را به حالت اولیه بر می گرداند استفاده از آخرین نسخه آنتی ویروس بیت دیفندر می باشد چون این نرم افزار قدرتمند با داشتن چند موتور جستجوی حرفه ای و در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی قدرتمند از ویروس ها و بد افزارها و بروزرسانی متداوم از که از طریق مسئولان امنیتی این نرم افزار صورت می گیرد یکی از بهترین راه کار ها برای پاک سازی رایانه شما می باشد.

Mehdi بازدید : 146 1392/01/18 نظرات (0)

avira antivirus premium 2013 دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Premium 2013 13.0.0.3185

Avira Antivirus Premium 2013 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. 

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 791
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7277
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,849
  • بازدید ماه : 4,527
  • بازدید سال : 30,329
  • بازدید کلی : 1,150,398
  • کدهای اختصاصی