loading...
سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Mehdi بازدید : 203 1391/11/02 نظرات (0)

office 2013 perview2 نسخه آزمایشی آفیس 2013 Microsoft Office 2013 Pro Plus Preview

 

 Microsoft Office 2013 Professional Plus Preview نسخه آزمایشی و قابل استفاده آفیس ۲۰۱۳ برای استفاده منتشر می باشد. که در این نسخه آفیس نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint و OneNote منتشر شده است. این نسخه نمایشی آفیس در واقع در جهت اهداف ویندوز ۸ جلو می رود. همانطور که میدانید در ویندوز ۸ رابط کاربری لمسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در آفیس ۲۰۱۳ نیز این مسئله کاملا مشهود است.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد.

Mehdi بازدید : 377 1391/11/01 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بی نظیر آناتومی بدن به نام Interactive Atlas of Clinical Anatomy به همراه Cardiovascular 2.0

 

این نرم افزار آموزشی قدرتمند تمامی تصاویر از کتاب The Netter Collection of Medical اثر دکتر Netters را با تمامی تصاویر از نسخه دوم کتاب Atlas of Human Anatomy را دارا می باشد. این نرم افزار ، تعداد بسیار زیادی از جزئیات که قابل اجرا هم در ویندوز و هم در Mac می باشد را دارا می باشد. برخی از امکانات این نرم افزار را می توان به این صورت بیان کرد : بیش از ۱۲۰۰ تصویر تمام رنگی ، بیش از هزاران نما از قسمت های برش زده شده بدن انسان به همراه فایل ویدویی برگرفته شده از The Visible Human Project ، بیش از ۲۰۰۰ تصویر از آناتومی معمولی و بالینی ، صدها تصویر تشخیص بیماری که شامل CT scan, MRI و X-ray می باشد. تعداد بسیار زیادی تمرین و آموزش که هم اکنون می توانید از سایت دانلودانه دانلود کنید.

Mehdi بازدید : 180 1391/10/28 نظرات (0)

به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود در هرجا کاتالوگ الکترونیکی کالا را بر روی تلفن همراه خود و با استفاده از اینترنت مشاهده نمایید. فقط کافی است بارکد چاپ شده بر روی آن را از طریق نرم افزار موبایل ایران کد، اسکن نموده و بعد کاتالوگ کالا بر روی گوشی تلفن همراه شما نمایش داده خواهد شد.

دریافت نرم افزار
   

نرم‌افزار موبایل ایران‌کد ، ویژه بارکدهای 16 رقمی (کدملی کالا) و 13رقمی GS1 برای گوشیهای تلفن همراه دارای سیستم عاملهای اندروید (2.1 به بالا) وجاوا (Jsr 234) ارائه شده است. برای استفاده از این نرم‌افزار دوربین گوشی تلفن همراه باید قابلیت فوکوس خودکار داشته باشد ودسترسی به اینترنت از طریق Wifi‌ یا GPRS یا .... میسر باشد.

قابلیت ها

  • امکان اضافه کردن قابلیت‌های دوربین مانند اتوفوکوس ، فلش و ...
  • قابلیت ارسال لینک اسکن شده برای دوستان ازطریق پیامک یا ایمیل
  • ذخیره بارکد خوانده شده در نسخه اندروید
  • ورود دستی اطلاعات برای مواقعی که بارکد خوانده نمی‌شود
 دانلود در ادامه مطلب
Mehdi بازدید : 229 1391/10/28 نظرات (0)

با نرم افزار آفیس 2010 ( Office 2010 – Study Guide ) شما می توانید براحتی فایل های ورد ، اکسل ، اکسز ، پاور پوینت و … رو براحتی در گوشی آندروید خود باز نمایید و استفاده کنید .

Mehdi بازدید : 226 1391/10/28 نظرات (0)

دانلود مستقیم فیلم قلاده های طلا

نام فیلم : قلاده های طلا
ژانر : کمدی
کارگردان : ابوالقاسم طالبی
بازیگران :امین حیایی، مریلا زارعی، محمدرضا شریفی*نیا، حمیدرضا پگاه ,علی رام نورایی، نیلوفر خوش*خلق، دکتر محمود عزیزی، حسین سحرخیز، اکبر سنگی، مهدی صبایی، کیانوش گرامی، بهادر زمانی، ونوس مجلسی، داریوش اسدزاده، پوراندخت مهیمن، اکبر پاکزاد، حامد بسیاری و …

Mehdi بازدید : 167 1391/10/27 نظرات (0)

global بازی جدید و جذاب مأموریت جهانی  Global Ops Commando Libya2011

نسخه کم حجم شده BlackBox |

Global Ops Commando Libya یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن می باشد. این بازی کماندویی شما را به عمق جنگ و درگیری می برد. جایی که لیبی کاملا درگیر جنگ های محلی و تروریستی شده است. شما در این بازی در نقش یک کماندو ارتش ایالات متحده قرار می گیرد. وظیفه شما و تمامی هم رزمان , نجات لیبی از شر ترورریست ها و جلوگیری از انفجار بمب اتم است. شما باید به دنبال یکی از بزرگترین تروریست ها و مافیای روسیه ای بگردید .که خرید و فروش سلاح می کند و بگونه ای خود را در بین این مافیا جا بزنید که آنها شما را عضوی از خود بدانند و بتوانید با ورود به این گروه ها و شناسایی افراد سر شناس آنها را نابود کنید. شما باید تمامی افراد و سلاح های خود را مجهز و آماده کنید و جلوی یک حمله تروریستی بلقوه و وحشیانه بگیرید. در واقع تکاور بازی که شما باشید سلاح های مدرن و حرفه ای دارید و همه این سلاح ها با پیشرفته ترین متدها ساخته شده اند و می توانند بسیار مخرب و کشنده باشند.

Mehdi بازدید : 183 1391/10/27 نظرات (0)

Painkiller Hell and Damnation دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC

Painkiller Hell and Damnation-SKIDROW | 4.3 GB

Painkiller Hell and Damnation عنوان یک بازی تخیلی اکشن است که هم اکنون آماده دریافت است. راستی سوال است که چرا ناشران بازی های چند رسانه ای بیش از قبل به سمت و سوی بازی های تخیلی روی آورده اند و سوال اصلی آن است که آیا مخاطبان اینگونه بازی ها در حال افزایش است یا اینکه به دنبال راهی برای گسترش ژانر چنین بازی هایی در میان گیمر ها هستند. Painkiller Hell and Damnation را شاید بتواند بت نسخه ی اول آن مقایسه کرد.چنانچه نسخه ی اول این بازی را انجام داده باشید ، حتما از احساس خود برای ما بگویید. خاطراتی پر از ترس و وحشت با یک ژانر اکسن دیوانه وار بود.

Mehdi بازدید : 181 1391/10/27 نظرات (0)

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 791
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7277
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,782
  • بازدید ماه : 4,460
  • بازدید سال : 30,262
  • بازدید کلی : 1,150,331
  • کدهای اختصاصی